Tuesday 27 March 2012

Menyesal Tak Belajar Menjahit



Assalamualaikum...

Actually aku memang tak pandai langsung jahit baju..Apa punya pompuan la aku ni kan...Dah la tak pandai dah tu tak nak belajar..Bila baju koyak, butang tercabut mula la menggelabah nak kena jahit..tak kan nak hantar kedai setakat nak jahit sikit2 tu..malu lorr...Ada dua helai kemeja Abang yang butangnya tercabut..Adoyai...kenapa la senang sangat butang tu nak tanggal...Nak tak nak aku la kena jahit...

Nampak tak butang tu tanggal?sabor je la..kemeja putih tu aku tau la sbb apa tercabut..kemeja purple tu ntah kenapa..


Berpeluh-peluh aku jahit butang tu..rasa menyesal tetiba menebal sebab tak belajar jahit betul2 time kemahiran hidup form 3 dulu..hihi..Apa boleh buat...Kalau dah tak minat tu memang tak boleh nak paksa2..Satu2nya perkara yang aku memang malas nak belajar even benda tu agak penting..*penting ke?* penting bila ada kes camni...;)


cer tengok apa dah jadi..hahaha...serabai giler kot aku jahit...baju purple pun pakai benang putih..hihi..sori ye Abang..;)


JOM KITA TENGOK HASILNYA........
-
-
-
-

ok je kan aku jahit?cer teka yang mana satu jahitan aku?hihi...


p/s: Rasa macam nak belajar menjahit la pulok...hihi...

3 comments:

  1. Aku suka menjahit.. jahit manik.. tapi tak reti jugak jahit baju bagai.. hihhi.. Jom belajar jahit baju jom! Takyah antar tempah, mahal skrg ni tempah baju.. huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. aku pn tingin nk blaja mnjahit...
    tp klo blaja ngn mak aku asyik kne mrh je...
    2 sbb aku xnk blaja mnjahit ngn mak aku...
    hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha...dah pandai...bagus lahhh

    ReplyDelete