Friday 13 July 2012

My Lunch Hour on Jumaat

Assalamualaikum...


Harini aku nak share dengan korang pasal aktiviti aku time lunch especially hari Jumaat..Mungkin tak samala kan dengan aktiviti korang...Mungkin time lunch ada yang ambil kesempatan pergi shopping mall, supermarket, tengok wayang, makan-makan ataupun lepak di ofis tidur sahaja..dan aku ada aktiviti aku sendiri di rumah..Masa rehat selama 2 jam (keje gomen lagi lama kan) aku lagi suka menghabiskan masa di rumah sahaja..Jom tengok!! zaaaaassssssssssss......................



1) Kadang2 aku balik masak..kadang2 tapau..kadang2 tak makan pun..



       (kalau adik aku ada kat rumah, dia yang masak)



2) Aku basuh baju then jemur..Takpun kalau aku jemur pagi, aku tinggal nak angkat je.. (sebab petang2 selalu hujan kan)


3) Aku akan mandi bila cuaca tersangat panas..memang segar!Then, baru solat..


4) Tengok tivi..(kalau hari Jumaat biasanya aku akan dengar khutbah..Takpun tengok drama)

5) Baring-baring dengan 'my baby' mucukk..;)



6) Aktiviti wajib yang paling syokk......zzzzzz....(masing-masing tidur kat port feveret)






p/s : Itu lah aktiviti aku time lunch hour pada hari Jumaat..Sekian terima kasih..~heeee.........



         


5 comments:

  1. hahahaha...so shuuuwiittttt...

    ReplyDelete
  2. Memanglah tak sama.. ko kerja dekat dengan umah.. Kalau aku di beri pilihan, Jalan TAR or rumah? Aku pilih rumah jugakk... *kalau lah rumah aku tu dekat... hihi*

    ReplyDelete
  3. Part tidor dengan kucing tu yang paling bestttt:))

    ReplyDelete
  4. comelnye entri.. lengkap activity smpai lunch ek

    ReplyDelete
  5. chumell kucing u.. i pun suka sgt kucing

    ReplyDelete