Monday 2 July 2012

Tazkirah Euro 2012


Assalamualaikum....


Aku rasa mesti semua orang sentap bila baca status FB UAI ni..Tapi apa yang UAI cakap tu, memang 100% BETUL bagi aku..Apalah kiranya kita bangun solat sunat 2 rakaat kan, dah alang alang kita bangun tengok bola..Tapi ada ke orang pikir camtu??Mungkin ada mungkin takde..Tak berani nak cakap lebih lebih..Nanti orang cakap kiter bajet bagus pulak kan..


Apapun, aku sering terfikir benda ni.....
.
.
.
.

'ramainya manusia yang sanggup kunci alarm semata mata nak bangun tengok bola tengah tengah malam jika nak dibandingkan berapa kerat je yang kunci alarm untuk bangun solat sunat tengah malam??' 
Renung-renungkan....



Sila terasa yer semua..;)







 pelbagai feedback yang diterima...


Namun ada juga manusia yang tidak berpuashati dengan status UAI


.
.
.
.

cer tengok komen yang atas sekali tu...MasyaAllah..semoga kita tak berfikiran sebegitu..




p/s: Entri ni tak ditujukan untuk siapa-siapa..Just untuk peringatan diri sendiri..Tapi siapa yang makan cili selalunya dia yang akan terasa pedasnya....;)


2 comments:

  1. Nasib baik aku tak bangun tengok bola semalam.. HAHA~

    Aku dok layan suami, lagi dapat banyak pahala... HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  2. hahahaha...betul tu..bagus2..

    ReplyDelete