Friday 29 June 2012

Cameron Highlands [ Pasar Malam Brinchang ]

Assalamualaikum...




Sesudah check in, angkat barang dan tukar baju (aku tak tukar baju pun), kami terus bergegas ke Pasar Malam Brinchang...Ni first time la aku jejakkan kaki aku kat pasar malam ni..10 tahun dulu, (lama gile weh tak datang cameron) tak pernah tahu pun ada pasar malam kat cameron ni..ikut bontot parents je bawak sana sini..Happening giler rupanya..Bermacam-macam jenis manusia,makanan dan souvenier boleh jumpa kat sini..memang syok sangat!!





Bermacam macam jenis makanan dan souvenier yang di jual..(aku beli selipar stoberi kaler pink)


posing sket..


Aku suka yang ni..sayur sayuran celup tepung!


Ramai kan manusia?


Tengok, apa yang dorang borong tu!





p/s : Suka giler dengan suasana malam yang dingin di Cameron..





2 comments: