Tuesday 14 August 2012

Berdoa Di Penghujung Ramadhan

Assalamualaikum....


Salam Ramadhan..

Ramadhan semakin di penghujung..Ambil lah seberapa banyak peluang untuk berdoa kepadaNYA..Jangan lepaskan peluang untuk bangun solat malam, membaca Al-Quran dan berzikir kepada Allah SWT..(kalau korang uzur macam aku cukuplah dengan berdoa dan berzikir)..Dan jangan lupa banyakkan bersedekah mengikut kemampuan kita..Sesungguhnya berdoa dan beribadah di malam malam terakhir Ramadhan adalah sangat besar pahalanya..Hanya  'satu doa' aku kepadaNYA..InsyaAllah doa doa kita semua dimakbulkan oleh Allah SWT..






Dr.Hamid Arshat : Dalam bulan Ramadhan ini saya lihat di klinik saya , setiap hari tidak putus2 ada pesakit2 yang  hamil . Bila masuk bilik perundingan saya, kelihatan wajah mereka berseri2  gembira dengan berita baik. Inilah suatu kurniaan dari Allah yang sangat2 dinantikan oleh pasangan2 yang menghadapi masalah ketidaksuburan.

More Info : SINI


p/s : Rasa sedih pun ada sebab period datang time last2 Ramadhan...;(





2 comments:

  1. sabar ye anna, anggap je period yg datang kali ni bawa harapan dan peluang untuk kemungkinan mengandung tak lama lagi.....amin!

    ReplyDelete