Friday, 21 June 2013

Adik Saya Kawin Part 3 - Akad Nikah

Assalamualaikum....



Malam 31hb Mei - Majlis akad nikah diadakan di kediaman kami dalam suasana yang sederhana..Tepat jam 10 malam diorang dah selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz...Alhamdulillah adik aku sudah bergelar isteri kepada Muhammad Sharif Bin Muda a.k.a Saripdol........:) Tahniah!!




Hantaran handmade by my sister


5 dulang di balas 5..tak ikut adat...:P


Kemeja T (kurang pasti brand apo)


Sirih junjung dan cincin (kotak cicncin belum letak)


Jam Tangan Tissot


Cokelat


Set Dunhill (sponsored from my bro in law)



Gambar sekitar majlis akad nikah....








 Jubah hitam tu tok kadi...tok kadi yang sama time aku nikah dulu...dia memang kelakar..:)


Dah selamat....Alhamdulillah..











sarung cincin

















candid..








kecik molek je saripdol ni..



My big family (eh, big ker?) 


pengantin with my parents


with ibu masing2..:)


anak abah...



kemain korang bergambau yer....



kakak pengantin yang over...:P


bila tengok pic ni baru teringat yang aku dan sang suami takde gambar bersama pengantin...huhuhuh...


my sister and bro in law...


saya dan suami saya.........:)


pengantin 10.10.2010........still suwiiiittt until when when...:P
semoga kami dikurniakan zuriat..Ameen.......


last............gwiyomi dari pengantin lamo...........





p/s : Setiap kali tengok gambar family, teringat arwah Abeja......tak lengkap rasanya gambar tanpa arwah abang......'kitorang rindu ko Ja...semua orang tahan sedih taknak sebut nama ko masa kenduri Ain'...Semoga kau tenang di sana abangku...Kami jua akan menyusul bila tiba masanya....





Al-Fatihah........;'(






10 comments:

  1. alfatihah...

    semoga semuanya bahagia sampai syurga :)

    ReplyDelete
  2. Cantiknya hantaran ain...

    Alfatihah untuk abeja jugak :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks firda..

      Al-Fatihah...:'(

      Delete
  3. comeynye hantaran itu..
    akak pn baru terpikir nak gune pinggan putih mcm ain ni..tapi dh siap beli dh..hikhik
    bukan apa boleh gune balik kn..nice deco...;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. simple je kak..comey sbb fresh flower kot..hehehe..


      o akak dh beli ek?bagusla wt persiapan awal..:)

      Delete
    2. tgok lah wedding planner die. semua nak kene awal.. hahahahaha.. tak suka kerja last minit ;p

      Delete
  4. nikah kt umah erk..? dh jrg tgk org nikah kt umh klu kt klate, biasanye kawen kt masjid...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah nikah kt umah kak...tp ni buat kt umah ana kt KL...bukan kt kelate...:)

      Delete
  5. tahniahh...dan selamat pengantin baru....

    ReplyDelete