Friday 9 March 2012

Rindu Amfreecapt's

Assalamualaikum....


Rasa rindu nak tengok hasil editing Abeja..Abeja dan fotografi memang tak boleh dipisahkan..Setiap gambar yang di ambil mesti ada cerita di sebaliknya..Abeja adalah Photographer yang paling hebat dan yang terbaik bagi aku...Photographer yang tak pernah kenal erti penat dan sering tak berpuas hati dengan hasilnya walaupun dari pandangan orang lain amat sempurna...


Dan yang paling aku kagumi adalah semangatnya..Semangat dan usahanya untuk menjadi yang terbaik serta ditambah pula dengan sifatnya yang sangat humble bukan sahaja tiada pada Photographer lain malah pada diri aku sendiri..Ya, usaha dan semangatnya patut aku contohi..





Abeja tak pernah terlepas untuk 'click' moment-moment candid yang dianggap rugi besar jika dibiarkan tanpa 'click'..Benda tu yang sangat2 susah aku nak jumpa pada Photographer lain..(bagi aku candid moment adalah realiti bukan lakonan..Disitulah kualiti dan originaliti  capture dapat dhasilkan)


Abeja as a Official photographer time aku konvo di PKB










Hasil kerja terakhir Abeja untuk kami..Hadiah wedding katanya...Kami cukup bangga dan berpuas hati dengan hasil kerjanya...Walaupun album wedding kami tak sempat siap 100% kami tetap bersyukur kerana Abeja sempat tinggalkan kenangan yang sangat berharga yang tak mungkin kami lupakan sampai bila2...terima kasih Abeja...Terima kasih tak terhingga kerana menjadi seorang abang yang sangat penyayang dan seorang abang yang sanggup melakukan apa saja demi kebahagiaan adik2nya...We all miss u damn much..Al-Fatihah...


Amfreecapt dihati kami..


p/s: Sedih dan sayu setiap kali tengok gambar kawen..;'(

2 comments:

  1. betul! Ingat lagi dulu masa ko kahwin, kemain lagi abg ko suh kitaorang balik bunga rampai kan ? kan? macam macam aksi dia suh buat.. kreatif!!

    AlFatihah =((

    ReplyDelete
  2. aah..ko ingat ek?aku baru je tgk gmbar tu tadi..aku rindu abg aku;(

    ReplyDelete