Thursday 6 September 2012

R.A.Y.A K.A.M.I # 5 ( 1 Syawal Lagi)

Assalamualikum....



1 Syawal lagi?hahaha..panjang bebenor cerita raya aku..Nasib la kan..Selagi tak habis Syawal, selagi tu tak habis cerita raya aku..hihi..Bukan untuk orang lain, tapi untuk kenangan diri sendiri..;P

Selalunya bila raya, orang akan pergi beraya sampai ke malam kan?tapi kami lain pulak ceritanya..Petang raya pertama tu, kami pergi meninjau kebun dan ayam itik di reban..Jom layan gambar..Taknak cakap banyak sangat...;) 




Orang Key Ell yang JAKUN tengok ayam, itik dan angsa..adoyai...

Tengah tadah buah langsat..


Buah dokong yang berbuah lebat kat kebun ayah aku..


yum...yum...sedapnya...


Semangat giler petik rambutan..


tengok hasil kutipan kami...




bersambung lagi...



p/s : Jangan risau, dah habis cerita 1 Syawal..Tapi 2 Syawal dan Syawal seterusnya banyak lagi...hahaha.....





5 comments:

  1. hahahahahaha....4 syawal pleaseee..........hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa...sampai 30 syawal aku buat...tungggguuuuuuuuuuuuuu...

    ReplyDelete
  3. Baru habis! Fuhhhhh *lap peluh....*

    ReplyDelete
  4. kecoh r ko dayah...kalo ko tu ber part part xpe pulokk...hahaha...

    ReplyDelete
  5. Beb, aku tag ko masuk GA ni.. Simple aje GA nyer.. Join jgn tak join. Mana tahu ada luck! Dapat dresss.. HEHE ~

    http://msieda.blogspot.com/2012/09/koleksi-terbaru-kznabihah-butik.html

    Selamat !

    ReplyDelete