Thursday 6 September 2012

R.A.Y.A K.A.M.I # 6 ( 2 Syawal )

Assalamualaikum..........


Cerita Syawal ku bersambung lagi...Bosan?Hado aku kesah?hahaha...Pagi hari raya ke 2 kami hanya duduk di rumah saja..Bersihkan halaman rumah dan bersantai santai hingga ke tengahari..Lepas Zohor nanti ada jemputan open house di rumah sepupu abah..Biasanya di Kelantan memang cenggitu..Minggu pertama Syawal penuh dengan jemputan kenduri kahwin dan rumah terbuka sebelum sanak saudara balik ke KL...Sepatutnya aku pun ada dua kenduri kahwin yang kena attend tapi disebabkan masalah jammed yang sangat sangat teruk kat semua kawasan, so aku ambil keputusan taknak pergi..sori ye Nurul Fitriah Nazlian dan Kak Chik..;)


Jom tengok gambar aku pada hari raya kedua..zzaaasssss,.............




Candid..

with my cinta hati..





Nenek kesayangan..



Kesayangan saya..

K.AM.I.



p/s : Gajah depan mata tak nampak, semut seberang laut nampak pulak...hadoii...(takde kena mengena dengan entry di atas..;)




2 comments: