Wednesday 17 October 2012

Langkawi Day 2 ( Breakfast at Tubotel )

Assalamualaikum...


Kami ambil set breakfast je di Tubotel..Sebab lepas breakfast terus nak chow check in hotel lain pulak..Biasalah kami ni kan back pakers..So, tak terikat dengan satu hotel je..Boleh check in kat mana mana hotel yang kami suka..Best gak bercuti back pakers style ni..hihi..Ok, untuk set breakfast di Tubotel, kami cuma tambah RM18.00 je..Menu? Ada list dan korang boleh choose ikut citarasa korang..Rasa?? Memang sedap dan berbaloi baloi..

Tapi sorry sebab tak sempat nak snap list untuk set breakfast tu..Ada banyak menu..so, korang boleh pilih ikut selera korang..Selera aku ofkos la western..(hahaha bajet omputih konon)..Sang suami setia dengan Nasi Lemak Ayam..



 Big deal set for me.. rasanya memang maveles!!


 Nasi Lemak Ayam Goreng menjadi pojaan hati Sang Arjuna..;)


Roti bakar tu untuk set aku..;)


Setiap set ada jus oren dan minuman panas



After makan sampai kenyang, kami bersiap siap untuk checkout..Rasa sayang nak tinggalkan Tubotel ni..Tapi apakan daya, dah book hotel lain untuk malam kedua..Apapun, aku sangat puas hati dengan Tubotel ni..Walaupun ada yang tak berapa minat dengan Tubotel ni sebab toilet dan shower room nya di luar, tapi bagi aku itulah kelainan dan keunikan yang ditunjukkan hotel tu..Biarlah ada kelainan di setiap percutian..Barulah kenangan tu kita tak akan lupa dan terasa manisnya..Tak gitu??hihi..Lagipun citarasa orang berbeza beza..Ada yang suka dan semestinya ada yang tak suka..so, kita harus hormati...;)




p/s : Babai Tubotel ku...:P



Next Entry : Oriental Village & Sandy Beach Resort




4 comments:

  1. Perli aku lewtew.. apa apa pun, aku tetap tak selesa toilet diluar! HAHAHA

    ReplyDelete
  2. eh,makan cili pulak ko ni..:P

    ReplyDelete
  3. bestnye....mcm sedap je semua mknan tu....telur mata tu mcm nk picit2 je....toilet kat luar tu UNIK. dan ain suka buat something yg UNIK kalau bercuti kat tempat org...:)... The best way to be comfortable is to not burden yourself..:)

    ReplyDelete
  4. syoknye...one day nanti nak gi lah..

    ReplyDelete