Thursday 13 December 2012

Congrats my Sister!

Assalamualaikum...



Korang baca paper Utusan tak semalam?Apa??tak suka paper utusan?Same with me la..hahaha...tapi disebabkan kakak aku mencari rezeki dengan Utusan, nak tak nak aku kena la suka..tak baik kan nak menghina tempat yang kita cari rezeki..Lagipun kakak aku cakap dia menulis benda yang betul dan fakta..yang edit balik tu Editor dia..so, siapa yang bersalah dalam hal ni?? ;P......hhmmm....


Tahun ni kakak aku menang lagi..Alhamdulillah rezeki dia..makan besar la famili aku bulan ni..hehehe..Anugerah apa yang dia rembat weh??

Tempat pertama kategori Penulisan Berita Terbaik (RM1500) dan tempat ketiga kategori Berita Pendidikan Terbaik(RM750)..
Tahniah..tahniah..tahniah...Jangan lupa yer berkongsi rezeki tu dengan adik adik kesayanganmu ni..;)





Tak sangka jugak kakak aku yang huru hara tu boleh dapat wartawan terbaik kat ganung kitewww...Tak sia sia ko jadi reporter yu..(cita cita ko dari darjah 1 kan?hahaha..)



Abang ipar bangga la tu...:P





p/s : Kalau korang baca paper Utusan, tengok tengok lah nama Siti Airunnisa Alaui..Best sangat ke story dia?hahaha..








4 comments:

  1. Aku pun tak suka baca paper.. hihii.. Tahniah Kak Ayu~~~~~

    ReplyDelete
  2. hahaha....bang ipar kombang idung dah tu...BTW, proud of you sis! SEBAB TU ADANYA SOLAT DHUHA....."Jika harom sucikanlah"....hehe....kalau Abeja ada, dia pun bangga jugak yu....Kau dah bawak nama klassik abah ke dalam suratkhabar...BRAVO!!! :)

    ReplyDelete