Monday 17 December 2012

Jijah's Wedding

Assalamualaikum....



Awal bulan aritu, aku ada attend satu wedding bestfriend aku Jijah kat Rantau Negeri Sembilan..(lambat giler hapdate)..Jijah ni kawan baik aku masa form 4 dan form 5..kami duk sebelah sebelah je..aku selalu tiru test Math dia dan dia selalu tiru test Agama Islam aku..kami saling memerlukan..Kalau Jijah absent, aku macam ayam berak kapur la jawabnya..takde geng nak meniru..hahaha..


Memang menguji tahap kesabaran masa on the way ke Rantau..Jalan kat higway, makk aii jem sesangat sangat..tak tahulah kenapa..Keluar rumah pukul 11 pagi..nak dekat pukul 3 petang baru sampai..Lambat giler padahal dekat je pun..Hujan selebat lebatnya time kami sampai tu..Alhamdulillah hujan rahmat mungkin...Tapi sebaik la makanan banyak lagi time tu...kalau dah habis, mau aku nangis kat situ sebab lapar tahap gaban...


 geng tepi tingkap masa kat class 4 & 5 Prinsip Akaun 1...ada lagi 2 orang yang takde dlm pic..


 suami Jijah 2 tahun lagi muda dari dia tau...auwww very the suweet..:)


Kami..


 Jijah, abg nyanyi yer..hehehe...sy doakan semoga perkahwinan awak kekal bahagia hingga ke syurga..


 with Syafawati my bestfriend yang kepala giler giler...suka gelak sampai muka merah padam..In Sha Allah tak lama lagi turn dia plak..capa, cepat2 kawen yer..:)


Aneesa Sanaa yang berketurunan Pakistan..yg paling teror subjek BI dan Akaun dalam class..tak sangka dah ada 2orang anak yang cute miut..





p/s to Jijah : Selamat melayari bahtera rumahtangga dengan bahagia, bertolak ansur dan banyakkan bersabar dalam segala hal..semoga menjadi isteri yang baik dan solehah untuk suami awak..saya doakan awak cepat cepat dikurniakan cahaya mata yang comel dan sempurna sifat..Semoga kekal bahagia hingga ke jannah..Ameen....Jijah, dah pakai ke belom baju tido seksi yang saya bagi tu?hihi...



p/s to Syafa, Jijah, Aneesa, Dayah Sururi & Azizah Zulir  : Semoga persahabatan kita kekal ke akhirnya...saya sayang korang semua...:)








1 comment:

  1. anda di tag http://www.mohdnoorshawal.com/2012/12/iras-speechless-giveaway.html

    ReplyDelete