Tuesday 29 January 2013

Cicit Kembar TGNA

Assalamualaikum....



Sahabat baik aku, Nik Farhana telah selamat melahirkan baby kembarnya pada 21 Januari 2013 iaitu sehari selepas tarikh lahirnya..Alhamdulillah syukur semuanya dalam keadaan sihat..Aku tumpang rasa bahagia bila dapat tahu Farhana melahirkan twins princess..Ya Allah bertuah sangat dia sebab dapat dua orang baby dalam satu masa..Selama ni aku teringin nak tengok insan terdekat dapat twins baby dan tak sangka sangat aku berpeluang tengok anak kembar sahabat baik aku sendiri..Terharu dan sangat gembira untuk mereka..:)



Subhanallah...dengan kuasaMu aku dapat melihat keajaibanMu...Semoga menjadi anak yang solehah..



Kami 3 sahabat..bersama baby masing masing..aku? masih berusaha dan berdoa..:)



majlis akikah ( 27 Januari 2013) 
credit pic : FB Ustaz Nik Muhammad Abduh Bin Nik Abdul Aziz 









TGNA turut meluahkan rasa syukurnya..







                                                Doa Untuk Bayi Baru Lahir 




p/s : Kecut perut dan ketar lutut setiap kali tengok 'tok ayoh' Farhana live di rumah beliau..melihat seorang ulama' agung dah sebegitu rupa, apatah lagi jika kita dapat melihat Rasullullah...Subhanallah..





No comments:

Post a Comment