Wednesday, 27 February 2013

Cantik

Assalamualaikum....





Gambar Diana Amir dibawah ni, masa kami ke karnival jom kahwin di Wangsa Walk pada 16 Februari 2013 (Sabtu)





semakin cantik bila berhijab..dulu?? aku tak suka sebab seksi ya amat..



seorang wanita itu akan lebih cantik bila menutup auratnya dengan sempurna...tengok tu kat lengan DA ada apa?? Alhamdulillah...


 Sesungguhnya wanita itu adalah aurat, setiap kali mereka keluar, syaitan akan memperhatikannya.” 
(Riwayat Bazzar dan At-Tirmizi)







Rasullullah SAW bersabda "Sesungguhnya Allah tidak melihat kepada rupa paras, keturunan dan harta benda kamu, akan tetapi Allah melihat kepada keimanan dan amalan amalan kamu"




More info : Kecantikan Dalaman Dari Perspektif Islam







8 comments:

  1. diana ni mmg cantik..
    lagi bila bertudung..
    manis sangat..
    baju dia sangat cantik!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu..bila bertudung lg bertambah cantik..

      Delete
  2. Kat lengan die ade ape weh? tak nampak papeee pun? ke mata aku ni? hahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukak mata luas2 sikit..hehehe..

      ada tasbih beb..:)

      Delete
  3. memang cantek diana ni sejak berhijabb...
    suke tgk die..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan? samalah kite..suka tgk die..:)

      Delete
  4. suka tgk penampilan artis yang dah berhijab cam diana ni kan

    ReplyDelete